Vi Menn – 6 i Syden

Fredag 7. juni kl. 19:30 Lørdag 8. juni kl. 19:30 Torsdag 13. juni kl. 19:30 Fredag 14. juni kl. 19:30 Lørdag 15. juni kl. 19:30
Teatersalen unummerert

KJØP 07.06 kl. 19:30
KJØP 08.06 kl. 19:30
KJØP 13.06 kl. 19:30
KJØP 14.06 kl. 19:30
KJØP 15.06 kl. 19:30

Vi Menn – 6 i Syden

Ellevill sydentur

Etter at campingvognen havarerte en plass i Høland i 2016 har Vi Menn tatt en hvil i varmere strøk. Nå gjør showgruppa et siste stunt og viser «6 i Syden».

Showgruppa Vi Menn har gått svanger med dette showet en stund, og nå er det finale for denne gjengen.

Vi Menn ble etablert i 1999 som som et utspring fra «Blanda Drops». Den originale besetningen i Vi Menn, bestående av Truls Jamt, Ole Petter Hoff & Benny Hanssen har vedlikeholdt samarbeidet. Gruppa Vi Menn har utviklet seg gjennom årene, med stor suksess, sist i 2016, da de tok publikum med på en campingtur. Da også med tilskudd av Geir Jahren og Svein Erik Lunde som musikalsk «maestro». Etter at campingvognen kollapset under siste forestilling, har gjengen jobbet med nye påfunn og flerstemt sang. Denne gangen har campingvogna blitt byttet ut med strandliv i varmere strøk. Nye medlemmer i denne oppsetningen inkluderer Jørn Grepperud & Joachim Eilers.

Med en historie preget av sangprestasjoner på høyt nivå, gjøglerier og verbale krumspring, er det kun fantasien som setter grenser for hva denne gjengen kan levere.

Showet er også ment som en hyllest til Svein Erik Lunde, som dessverre forlot oss i 2019.

Med dette som bakteppe er det bare fantasien som setter en stopper for hva som kommer ut av denne gjengen. Sangprestasjoner av topp klasse, gjøglerier og verbale krumspring som mest sannsynlig ikke har vært vist på en scene i Askim tidligere. Om du ikke har fått med deg hvordan en sydentur kan være så får du det nå i form av sang og moro. Her sparkes det nedenfra og oppover til alle kanter når gjengen på scenen tegner sitt bilde av livet i Syden

Det er også en avskjedsforestilling for Vi Menn. Forestillingen er et farvel og heder til deres kjære dirigent, som dessverre har gått bort, og den er et farvel med deres publikum som trofast har møtt opp. Det er ikke vemodig. Vi gjør det med et smil. Det har vært mange øyeblikk å glede seg over i løpet av mange år. Minneboka er full av moro. Bli med Vi Menn å ta et skikkelig farvel!

Uteservering fra kl. 17.30 alle dager.

Kjøp Slakterens gode grillburger! Forhåndsbestill gjerne ved å trykke på kjøpslinken.