Slik takler du idiotene på jobben!

Torsdag 31. oktober kl. 19:00
Teatersalen

KJØP

Slik takler du idiotene på jobben!

Norges mest medieomtalte foredrag de siste årene kommer nå tilbake til Askim kulturhus. Den prisbelønte foredragsholderen Per Henrik Stenstrøm begeistret stort med foredraget som lærer deg å håndtere de vanskelige kollegene.

De vanskelige kollegene. Du vet de som forsurer arbeidsplassen din. De irriterende kollegene som tapper deg for krefter. Alle har minst én idiot på arbeidsplassen, men spørsmålet er om det går an å sette pris på en egoistisk surpomp? Og hvilken kollegatype er du?

Dette er et foredrag om moderne motivasjonsteori som skaper bedre miljø på jobben. Om krevende kolleger. Tidstyven, møteplageren, ordgyteren, gledesdreperen, bedreviteren og solstrålen. Om konfliktene som oppstår mellom medarbeidere. Om frustrasjonen og brysomme forskjeller på jobben.

«Dette fortjener et stort publikum- anbefales på det sterkeste» – Odd Arne Skogsholm, kultursjef, Alstahaug kommune
«Morsom og poengtert! En fest å oppleve.» Helgelands blad
«Et av de beste foredragene jeg har hørt.» Jan Grønbech, Google-sjef