Camilla Jensen

SNACKS & DRIKKE:

KJØP

Camilla Jensen

Camilla Jensen har stått på scenen i mange år i forskjellige settinger. Etter at hun har sluppet tre sanger de siste to årene, er det på tide med en egen konsert.

Mange kjenner Camilla fra kulturarrangement og konserter i distriktet. Med denne konserten går hun tilbake til sine musikalske røtter i soul/rock/blues. Her trives hun aller best. Konserten vil inneholde både hennes egne og andres låter.

Hun har fått med seg et fantastisk band, som kapellmester Stig Lindell, Peter Carlshon, Klas Anderhell og Stephen Carlson, PM Karlsson og kor er Suzanne Murphree og Marita Elson. Disse har lang fartstid i musikkbransjen og har samarbeidet med navn som f.eks. Jerusalem, Hanne Boel, Jennifer Hudson, The Rise, Ronan Keating og Russ Taff. Listen kunne vært mye lengere.

Camilla er stolt og glad for å dele scene med dette stjernelaget av musikere, og håper dere har lyst å dele denne kvelden med oss.